ru / en
Vector Market Research Точно в цель
Our company
Our clients
Corporate culture
Principles of market research conduction
Job opportunities
Fill in brief for research
Ask a question
Methods of marketing research
Market research terms
Contacts
Media about Vector Market Research
Our news



Агентство маркетинговых исследований Vector Market Research - победитель конкурса "HR-Бренд года" в номинации "Маркетинг". Маркетинговые исследования - отрасль, в которой нужно уделять особое внимание каждому из сотрудников Агентства.
Ряд сотрудников агентства маркетинговых исследований Vector Market Research являются членами ESOMAR. ESOMAR объединяет лидирующих экспертов, специализирующиеся на маркетинговых исследованиях по всему миру.
Агентство маркетинговых исследований Vector Market Research - член Гильдии Маркетологов
Тайный покупатель (таинственный покупатель): маркетинговые исследования для банков, страховых компаний, автомобильной отрасли и розничной торговли. Маркетинговые исследования для формирования конкурентных преимуществ
Маркетинговые исследования для банков: исследования банковских продуктов, оценка качества обслуживания (тайный покупатель), NPS и т.д.
Маркетинговые исследования для страховых компаний: тайный покупатель, исследования лояльности клиентов с использованием NPS и другие
Our company Our solutions Our values

Market Research > Our company > Corporate culture

Corporate culture

Vector Market Researchcorporate culture is based on the fundamental principles which define the top priority values of the company

  • Development and growth of the company
  • Development of each of the team members
  • Life quality improvement of each team member

These values permeate all company activities at each of the interaction stages between team members, between the company and team members, between the company departments and between the company and the outside world.
 
The corporate culture is aimed at maximization of Vector Market Research team members’ abilities, creation of conditions for maximum utilization of the team potential and also for further development and life quality increase.
 
 
 
 
 
 
"Its not enough to say that we believe into the synergetic effect of the team work, we know that it really works and is field-proven”, - Dmitry Tchoumakov, CEO  

| Vector Market Research| Market research in Russia and CIS | Mystery shopping | Market analysis | Market research agency |




Russia 115114 Moscow, Derbenevvskaya ul. 1/6

© 2007, copyright