ru / en
Vector Market Research Точно в цель
Our company
Our clients
Corporate culture
Principles of market research conduction
Job opportunities
Fill in brief for research
Ask a question
Methods of marketing research
Market research terms
Contacts
Media about Vector Market Research
Our news



Агентство маркетинговых исследований Vector Market Research - победитель конкурса "HR-Бренд года" в номинации "Маркетинг". Маркетинговые исследования - отрасль, в которой нужно уделять особое внимание каждому из сотрудников Агентства.
Ряд сотрудников агентства маркетинговых исследований Vector Market Research являются членами ESOMAR. ESOMAR объединяет лидирующих экспертов, специализирующиеся на маркетинговых исследованиях по всему миру.
Агентство маркетинговых исследований Vector Market Research - член Гильдии Маркетологов
Тайный покупатель (таинственный покупатель): маркетинговые исследования для банков, страховых компаний, автомобильной отрасли и розничной торговли. Маркетинговые исследования для формирования конкурентных преимуществ
Маркетинговые исследования для банков: исследования банковских продуктов, оценка качества обслуживания (тайный покупатель), NPS и т.д.
Маркетинговые исследования для страховых компаний: тайный покупатель, исследования лояльности клиентов с использованием NPS и другие
Our company Our solutions Our values

Market Research > Our news

Gambling industry in Russia: new opportunities

18 August 2009

Changes in offline industry increase speed of development of online segment

Gambling business in Russia, an industry worth billions of US dollars, changed completely in 2009. Disputes weather regulator will implement planned reform were going until they were implemented. 

Specially dedicated zones are not prepared, market players are looking for new opportunities in online.
 
In June – July 2009 Vector Market Research carried out research of online gambling segment in Russia, covering consumer behavior and analysis of major market players.
 
For getting detailed information about consumer behavior and in order to identify unsatisfied needs, Vector Market Research used a comprehensive approach consisting qualitative (personal face to face interviews with current users of online casino’s) and quantitative – online survey.
 
Geographical coverage: Russia
 
Timing of the research: 5 calendar weeks

| Vector Market Research| Market research in Russia and CIS | Mystery shopping | Market analysis | Market research agency |




Russia 115114 Moscow, Derbenevvskaya ul. 1/6

© 2007, copyright