ru / en
Vector Market Research Точно в цель
Our company
Our clients
Corporate culture
Principles of market research conduction
Job opportunities
Fill in brief for research
Ask a question
Methods of marketing research
Market research terms
Contacts
Media about Vector Market Research
Our news



Агентство маркетинговых исследований Vector Market Research - победитель конкурса "HR-Бренд года" в номинации "Маркетинг". Маркетинговые исследования - отрасль, в которой нужно уделять особое внимание каждому из сотрудников Агентства.
Ряд сотрудников агентства маркетинговых исследований Vector Market Research являются членами ESOMAR. ESOMAR объединяет лидирующих экспертов, специализирующиеся на маркетинговых исследованиях по всему миру.
Агентство маркетинговых исследований Vector Market Research - член Гильдии Маркетологов
Тайный покупатель (таинственный покупатель): маркетинговые исследования для банков, страховых компаний, автомобильной отрасли и розничной торговли. Маркетинговые исследования для формирования конкурентных преимуществ
Маркетинговые исследования для банков: исследования банковских продуктов, оценка качества обслуживания (тайный покупатель), NPS и т.д.
Маркетинговые исследования для страховых компаний: тайный покупатель, исследования лояльности клиентов с использованием NPS и другие
Our company Our solutions Our values

Market Research > Our news

Vector Market Research launched a new research

17 July 2008

Vector Market Research launched a new research in the automotive industry

Objective of the research is to study cost of ownership of certain car brands during the guarantee period.

The research is done by V_automotive methodology, that enables to cover both regular service costs, but also cost of spare parts and works not included into regular service.

Research design consists of 2 major phases: Phase 1 - interviews with car owners (certain car brands selected with a screener), Phase 2 - phone interviews with dealers with an objective to get precise data on service and spare parts costs that were stated by respondents in Phase 1 in addition to regular service costs.

Research results into precise information regarding cost of ownership of certan car brands and models during the guarantee period.

| Vector Market Research| Market research in Russia and CIS | Mystery shopping | Market analysis | Market research agency |




Russia 115114 Moscow, Derbenevvskaya ul. 1/6

© 2007, copyright